Antigone's bookshelf: read

Το κορίτσι που γύρισε πίσω
Opposition
Origin
Legendary
A Reaper at the Gates
Vicious
Οι μυστικοί πράκτορες του Ολύμπου: Το μήλο της Έριδας
The Mark of Athena
Turtles All the Way Down
Milk and Honey
Very Good Lives: The Fringe Benefits of Failure and the Importance of Imagination
Geekerella
Γράμμα σε έναν νέο ποιητή
A Torch Against the Night
Charlie And The Chocolate Factory
Fangirl
To Kill a Mockingbird
Fight Club 2 #1
Suicide Squad, Volume 1: Kicked in the Teeth
Caraval


Antigone G.'s favorite books »

Καραβαλ Book Tag 🌹


Καλώς ήρθατε, καλώς ήρθατε στο blog μου! Είμαι η Αντιγόνη και σήμερα με μεγάλη μου χαρά σας παρουσιάζω το " Κάραβαλ Book Tag "! Φυσικά, όπως θα έχετε καταλάβει, εμπνεύστηκα το εν λόγω tag από το ομώνυμο βιβλίο που πριν λίγο καιρό κυκλοφόρησε από τις εκδόσεις Ψυχογιός. Το Κάραβαλ ήταν αν όχι το αγαπημένο μου, τότε σίγουρα ένα από τα αγαπημένα μου βιβλία του 2018. Λόγω της μετάφρασης του στα ελληνικά βλέπω όλο και περισσότερους ανθρώπους να το διαβάζουν και να το αγαπούν όσο εγώ. Έτσι, λοιπόν, αποφάσισα να δημιουργήσω ένα book tag που θα περιστρέφεται γύρω από αυτό.

Χωρίς περαιτέρω πολυλογία... πάμε να ξεκινήσουμε!
Προσέξτε μην παρασυρθείτε....


The Starless Sea - Erin Morgenstern

" Το τσίρκο της νύχτας " ήταν ένα από τα πολύ αγαπημένα μου βιβλία ως έφηβη, και πραγματικά ανυπομονώ να χαθώ μέσα στον καινούργιο κόσμο της Erin Morgenstern. Η γραφή της είναι υπέροχη και ομολογώ πως με λύπη αναρωτιόμουν γιατί δεν γράφει κάτι καινούργιο τόσα χρόνια. Επιτέλους η ώρα έφτασε! 
Ένα παράξενο βιβλίο και μια σειρά στοιχείων οδηγούν τον πρωταγωνιστή σε μια υπόγεια βιβλιοθήκη. Σ' έναν μοναδικό μαγικό κόσμο χαμένων πόλεων και θαλασσών, όπου οι νεκροί ψιθυρίζουν ιστορίες και οι μηχανορραφίες ανθίζουν, ο πρωταγωνιστής θα ανακαλύψει τον ρόλο του τόσο στο μυστηριώδες βιβλίο, όσο και στην ίδια του τη ζωή. 


Πριγκίπισσα Λία - The Remnant Chronicles

Αγαπώ την Λία σαν χαρακτήρα γιατί είναι διατεθειμένη να κάνει τα πάντα για να προστατεύσει αυτούς που αγαπά, ακόμη κι αν χρειαστεί να δει την καρδιά της να γίνεται χίλια κομμάτια κατά τη διάρκεια. Είναι απίστευτα γενναία, έχει δική της βούληση και θα κάνει πάντα αυτό που θεωρεί η ίδια σωστό. Go girl!


A Reaper at the Gates - Sabaa Tahir

Η αλήθεια είναι πως θα μπορούσα να διαλέξω πολλά διαφορετικά βιβλία γι' αυτή την ερώτηση, όμως πιστεύω πως το " A Reaper at the Gates " είναι αυτό που κατάφερε να παίξει με τα συναισθήματα μου περισσότερο απ' όλα. Για να είμαι ειλικρινής μ' έκανε να κλάψω, να γελάσω, να ελπίσω για πράγματα που αργότερα τα είδα να καταρρέουν μπροστά μου σαν πύργος από τραπουλόχαρτα, μ' έκανε να καταλάβω χαρακτήρες που μισούσα και ν' αγαπήσω άλλους που μου ήταν απλά συμπαθείς στα προηγούμενα δυο βιβλία της σειράς. Δεν έπαιξε μόνο με τα συναισθήματα, αλλά και με το μυαλό μου.


Σέβερους Σνέιπ - Harry Potter

Όσο αναμενόμενη κι αν είναι αυτή η απάντηση, δεν μπορώ να διαλέξω κάποιον άλλον. Είμαι σίγουρη πως καταλαβαίνετε...


The Wicked Deep - Shea Ernshaw



Καλίντ - The Wrath and the Dawn

Δεδομένου της ιστορίας του πριν τον γνωρίσει η πρωταγωνίστρια πίστευα πως ήταν ένα τέρας, μα σιγά - σιγά οι αποκαλύψεις για το παρελθόν του μας οδηγούν σε άλλο συμπέρασμα. Η πρωταγωνίστρια, όμως, διατηρεί τις επιφυλάξεις της... το ίδιο έκανε κι εγώ κατά τη διάρκεια της ανάγνωσης. 


Κάραβαλ - Stephanie Garber

Δεν θα μπορούσα να μην διαλέξω το " Κάραβαλ " γι' αυτή την απάντηση! Ήταν στ' αλήθεια ένα βιβλίο που δεν μπορούσα ν΄αφήσω από τα χέρια μου. Κατά τη διάρκεια της ανάγνωσης χανόμουν τόσο πολύ στο μαγευτικό κόσμο της συγγραφέως που έμοιαζε, πράγματι, σαν να χάνω την επαφή με το χρόνο.


Βίκτωρ Βέιλ - Vicious 
 The Darkling - The Grisha Trilogy

Από που να πρωτοξεκινήσω γι' αυτούς τους δυο! Ο Βίκτωρ είναι ακριβώς ο τύπος του σκοτεινού χαρακτήρα που μου αρέσει. Φιλόδοξος, εκδικητικός, με εγκλήματα στο παρελθόν του που παρόλα αυτά σε κάνει να αναρωτιέσαι αν είναι όντως κακός, ή τέλος πάντων " αντιήρωας " ή αν υπάρχει ένα κομμάτι μέσα του που στ΄ αλήθεια νοιάζεται. Είναι ένας χαρακτήρας με βάθος που αγαπώ ιδιαίτερα. Όσο για το Darkling δεν μπορώ να ξεχάσω το πόσο αγαπούσα να τον μισώ όταν διάβαζα τη σειρά. 


Το Δάκρυ - Lauren Kate

Δεν μου αρέσει να αφήνω βιβλία στη μέση, οπότε δεν εγκατέλειψα το βιβλίο, αλλά τη σειρά. Κατάφερα με κόπο να ολοκληρώσω το βιβλίο, μα δεν υπάρχει περίπτωση να συνεχίσω με τα υπόλοιπα. Αν και βασίστηκε σε μια υπέροχη ιδέα και το κόνσεπτ φαίνονταν ιδιαίτερα ενδιαφέρον, η εκτέλεση δυστυχώς - για έμενα τουλάχιστον - ήταν ανεπιτυχής. 


Η Χώρα των Θαυμάτων

Αν και έχω αμέτρητους φανταστικούς κόσμους που θα πέθαινα για να επισκεφτώ, η Χώρα των Θαυμάτων είναι μια κλασική επιλογή! Δεν υπάρχουν περιορισμοί, τα πάντα βγάζουν και δεν βγάζουν νόημα, μπορείς να ερμηνεύσεις το κάθε τι με τον δικό σου τρόπο και θα ήταν υπέροχο να μπορούσα να περάσω έστω και μια ημέρα εκεί. 

ΤΕΛΟΣ.

Μπορείτε να κάνετε το tag είτε στο blog σας, είτε στο κανάλι σας στο youtube, είτε στο Instagram με κάποιον τρόπο. Διασκεδάστε και μην ξεχάσετε να μου κάνετε tag για να δω τις απαντήσεις σας και να συζητήσουμε μαζί! 

Εύχομαι να περνάτε καλά με όμορφα βιβλία. 







Σχόλια

Recent Posts

Recent Posts Widget

Δημοφιλείς αναρτήσεις