Antigone's bookshelf: read

Το κορίτσι που γύρισε πίσω
Opposition
Origin
Legendary
A Reaper at the Gates
Vicious
Οι μυστικοί πράκτορες του Ολύμπου: Το μήλο της Έριδας
The Mark of Athena
Turtles All the Way Down
Milk and Honey
Very Good Lives: The Fringe Benefits of Failure and the Importance of Imagination
Geekerella
Γράμμα σε έναν νέο ποιητή
A Torch Against the Night
Charlie And The Chocolate Factory
Fangirl
To Kill a Mockingbird
Fight Club 2 #1
Suicide Squad, Volume 1: Kicked in the Teeth
Caraval


Antigone G.'s favorite books »

ΒΙΒΛΙΟ-ΣΥΝΤΑΓΗ : BURNT SUGAR APPLE CIDER ( ΚΑΡΑΒΑΛ )


Αγαπημένοι μου βιβλιοφάγοι, Αντιγόνη εδώ και σήμερα σας έχω ένα τελείως διαφορετικό ποστ. Τι είδους ποστ; Μια βιβλιο - συνταγή όπως μου αρέσει να την αποκαλώ. Διαβάζοντας το σίκουελ του Κάραβαλ άρχισα να θυμάμαι τον μαγευτικό κόσμο που δημιούργησε η Stephanie Garber. Αναλογιζόμουν διάφορες σκηνές του περασμένου βιβλίου μέχρι που το μυαλό μου σταμάτησε στη σκηνή εκείνη όπου η Σκάρλετ δοκιμάζει για πρώτη φορά ένα ρόφημα με την ονομασία burnt sugar cider ( διάβασα το βιβλίο στα αγγλικά, οπότε δεν γνωρίζω πως ακριβώς μεταφράστηκε στην ελληνική έκδοση ).

Προσπάθησα, λοιπόν, να βρω έναν τρόπο να το φτιάξω για τον εαυτό μου. Στην αρχή, όπως άλλωστε αναφέρεται και στο βιβλίο προσπάθησα να λιώσω καστανή ζάχαρη, αλλά δεν είχε καλό αποτέλεσμα. Δεν πρόσεξα όσο χρειαζόταν, δεν ήμουν αρκετά γρήγορη και είχα τη φωτιά σε πιο υψηλή θερμοκρασία απ' ότι έπρεπε με αποτέλεσμα να κάψω τη ζάχαρη. Τη δεύτερη φορά, τα πράγματα πήγαν καλύτερα, αλλά μην υπολογίζοντας σωστά την ποσότητα στα υλικά το μείγμα βγήκε πολύ παχύρρευστο. Την τρίτη φορά μπορώ να πω πως σχετικά τα κατάφερα, μα επειδή φοβάμαι πως η διαδικασία με τη ζάχαρη μπορεί να σας δυσκολέψει αποφάσισα αντί για καστανή ζάχαρη να χρησιμοποιήσω καραμέλα βουτύρου!

Ας ξεκινήσουμε...

"... Browned sugar and melted butter with hints of cream and toasted cinnamon. It tasted like the best parts of the cold season, mixed with just a hint of heat.  " - Stephanie Garber, Caraval.

Μερίδες : 2

Υλικά :

  • Μια κουταλιά της σούπας Dulche de Leche ( Λιωμένη καραμέλα βουτύρου. Πουλάνε έτοιμη στα σούπερ μάρκετ ).
  • Μια κουταλιά της σούπας κρέμα γάλακτος 
  • Μισό κουτάλι του γλυκού βούτυρο 
  • Ένα κουτάλι του γλυκού κανέλα
  • Ένα κουτάλι του γλυκού τζίντζερ σε σκόνη 
  • Μια πρέζα γαρύφαλλο 
  • Μηλίτης 


Διαδικασία :

  • Ζεσταίνετε την καραμέλα σ' ένα κατσαρολάκι σε μέτρια φωτιά μέχρι να λιώσει τελείως και να γίνει ρευστή. 
  • Αφού αφαιρέσετε το κατσαρολάκι από τη φωτιά προσθέστε την κρέμα γάλακτος, το βούτυρο, την κανέλα, το τζίντζερ και το γαρύφαλλο. Αν δείτε ότι το μείγμα δεν είναι τόσο ρευστό όσο πριν, βάλτε το πάλι στο μάτι της κουζίνας ίσα - ίσα για να γίνει πιο ρευστό.
  • Μοιράστε το μείγμα σε δυο κούπες, κι έπειτα συμπληρώστε με μηλίτη που έχετε ήδη ζεστάνει. 

Παρατηρήσεις :

  • Αν το θέλετε πιο γλυκό μπορείτε να αυξήσετε την ποσότητα της καραμέλας, εμένα προσωπικά μου άρεσε που ο μηλίτης εξακολουθούσε να έχει έντονη τη γεύση του.
  • Μπορείτε να αυξήσετε ή να μειώσετε τις ποσότητες στα μπαχαρικά ανάλογα με το γούστο σας.

ΤΕΛΟΣ.

Εύχομαι να σας αρέσει. Εμένα, πάντως, μου άρεσε πολύ. Πιστεύω πως είναι ένα πολύ ωραίο ρόφημα για το Φθινόπωρο και το Χειμώνα. 

Σχόλια

Recent Posts

Recent Posts Widget

Δημοφιλείς αναρτήσεις