Antigone's bookshelf: read

Το κορίτσι που γύρισε πίσω
Opposition
Origin
Legendary
A Reaper at the Gates
Vicious
Οι μυστικοί πράκτορες του Ολύμπου: Το μήλο της Έριδας
The Mark of Athena
Turtles All the Way Down
Milk and Honey
Very Good Lives: The Fringe Benefits of Failure and the Importance of Imagination
Geekerella
Γράμμα σε έναν νέο ποιητή
A Torch Against the Night
Charlie And The Chocolate Factory
Fangirl
To Kill a Mockingbird
Fight Club 2 #1
Suicide Squad, Volume 1: Kicked in the Teeth
Caraval


Antigone G.'s favorite books »

6 βιβλια που θελω να διαβασω το φθινοπωρο.





  Γεια σας βιβλιοδράκοι! Όπως κάθε φορά, Αντιγόνη εδώ. Σήμερα είμαι ιδιαίτερα ενθουσιασμένη γιατί σκοπεύω να σας μιλήσω για τα 6 βιβλία που βρίσκονται στη λίστα ανάγνωσης μου για το Φθινόπωρο. Όπως – νομίζω – πως έχω πει σε προηγούμενη ανάρτηση, το Φθινόπωρο είναι η αγαπημένη μου εποχή και ο Οκτώβριος ο αγαπημένος μου μήνας. Είναι η εποχή που σφύζω από έμπνευση, ενώ η όρεξη μου για διάβασμα χτυπάει κόκκινο. Θα μπορούσα να κάθομαι ώρες και να σας γράφω γι’ αυτή την περίεργη αγάπη μου προς αυτήν την εποχή, αλλά είμαι σίγουρη πως προτιμάτε να περάσω κατευθείαν στα βιβλία. Αυτό, λοιπόν, και θα κάνουμε!



  • Το πρώτο βιβλίο της λίστας μου, το οποίο μάλιστα έχω ήδη ξεκινήσει είναι το The Hazel Wood της Melissa Albert. Πρόκειται για ένα βιβλίο φαντασίας, κι ενώ μέχρι πρότινος νόμιζα πως ήταν  standalone, πρόσφατα ανακάλυψα πως θα κυκλοφορήσει και δεύτερο βιβλίο τον Ιανουάριο. Αν και βρίσκομαι ακόμα στην αρχή, ανυπομονώ να γράψω κριτική γι’ αυτό μιας και ήδη έχω αρκετά πράγματα να πω. Γενικότερα, απ’ ότι έχω καταλάβει είναι ένα βιβλίο που είτε το λατρεύεις, είτε το μισείς. Διάβασα κριτικές που το επευφημούν και κριτικές που το ψέγουν δίχως τελειωμό. Το μόνο που μπορώ να σας πω μέχρι τώρα είναι πως πρόκειται στ’ αλήθεια για ένα πολύ παράξενο βιβλίο με πολύ ιδιαίτερη γραφή που απαιτεί την προσοχή σου. Είναι απίστευτα ατμοσφαιρικό, σκοτεινό, μαγικό και ανατριχιαστικό που ταιριάζει απόλυτα με το Φθινόπωρο. Προσωπικά έχω αρχίσει να το ερωτεύομαι, κι εύχομαι να συνεχίσει έτσι.






  • Το δεύτερο βιβλίο της λίστας μου δεν είναι άλλο από το The Wicked Deep της Shea Ernshaw. Ρίχνοντας μονάχα μια γρήγορη ματιά στην περίληψη του θα καταλάβει κανείς πως είναι το πλέον ιδανικό βιβλίο για το Φθινόπωρο, ειδικά για τον Οκτώβριο και τις μέρες κοντά στο Halloween. Τρεις αδερφές που έχουν καταδικαστεί σε θάνατο για μαγεία, επιστρέφουν κάθε καλοκαίρι για να πάρουν εκδίκηση; Im sold! Ανυπομονώ τρομερά να το διαβάσω και εύχομαι να μου αρέσει, καθώς έχω πολύ υψηλές προσδοκίες. Οι κριτικές που έχω διαβάσει είναι είτε πάρα πολύ καλές, είτε καλές – πλην ελαχίστων εξαιρέσεων – . Όλοι, βέβαια, συμφωνούν σε ένα πράγμα· η ατμόσφαιρα του είναι φανταστική! Πέρα απ’ όλα αυτά, όμως… έχετε δει το εξώφυλλο; Είναι πραγματικά πανέμορφο και είμαι τόσο χαρούμενη που τελικά αγόρασα την σκληρόδετη έκδοσή του.






  • Συνεχίζουμε με το Daughter of the Burning City της Amanda Foody, το οποίο – θέλω να πιστεύω πως –  πρόκειται για ένα υπέροχο βιβλίο. Η περίληψη είναι τόσο ιντριγκαδόρικη κι ενδιαφέρουσα που οι προσδοκίες μου έχουν εκτοξευθεί στα ύψη. Σχετίζεται μ’ ένα κορίτσι που έχει το μοναδικό ταλέντο να δημιουργεί αυταπάτες, οι οποίες μοιάζουν πέρα για πέρα αληθινές. Στο τέλος της ημέρας, βέβαια, όσο αληθινές κι αν μοιάζουν είναι απλά αυτό – αυταπάτες· ή μήπως όχι; Ξαφνικά, κάποιος αρχίζει να δολοφονεί τις αυταπάτες της, κι όλα αυτά με φόντο ένα αμαρτωλό φεστιβάλ κι ένα παράξενο τσίρκο. Δε νομίζω πως χρειάζομαι κάτι άλλο για να θέλω να το διαβάσω. Επιπλέον, τα Κάραβαλ vibes που έχω ήδη αρχίσει να αισθάνομαι και οι πολύ καλές κριτικές από Booktubers που εμπιστεύομαι με κάνουν να θέλω να βυθιστώ στον κόσμο του τώρα… για να μην πω χθες.






  • Επόμενο βιβλίο στη λίστα μου είναι το Πάγος σαν Φωτιά της Sara Raasch. Πρόκειται – φυσικά – για το σίκουελ της σειράς Χιόνι σαν στάχτη, που κυκλοφορεί από τις εκδόσεις Μάτι και επιτέλους βρήκα τη διάθεση να το διαβάσω! Ξέρω πως είναι μια κάπως αμφιλεγόμενη σειρά, μιας και με λύπη έχω διαπιστώσει πως κάποιοι έχουν ορισμένα θέματα μ’ αυτήν. Προσωπικά, όμως, την αγαπώ! Πιστεύω πως το να χωρίσεις τα βασίλεια σε εποχές είναι μεγαλοφυές σαν σύλληψη και απολαμβάνω το γεγονός πως στην ουσία είναι ένα βιβλίο φαντασίας με πιο απλό σύστημα μαγείας, που δε σε μπερδεύει και δε σε κουράζει με δεκάδες αναλύσεις και μαγικά παραθυράκια. Γι’ αυτό ακριβώς πιστεύω πως είναι η τέλεια σειρά φαντασίας για κάποιον αρχάριο στο εν λόγω είδος. Ανυπομονώ πραγματικά να δω πως θα συνεχιστεί η ιστορία και σε ποιες νέες περιπέτειες θα βρεθούν οι αγαπημένοι μου ήρωες. Επίσης, για κάποιο λόγο νιώθω πως το να διαβάσεις ένα βιβλίο όπου τα βασίλεια του είναι χωρισμένα σ’ εποχές, είναι τέλειο για το Φθινόπωρο.






  • Στην επόμενη στάση συναντάμε τη Ματωμένη Τζαζ της Bernice L. McFadden, που κυκλοφορεί από τις εκδόσεις Κλειδάριθμος. Ιστορικό μυθιστόρημα εμπνευσμένο από αληθινή ιστορία; Να και κάτι στο οποίο δε σας έχω συνηθίσει. Η αλήθεια είναι πως η λέξη « Τζαζ » στον τίτλο ήταν αρκετή για να μου κεντρίσει το ενδιαφέρον. Μόλις, όμως, διάβασα και την περίληψη αισθάνθηκα αυτό το κλικ, που σηματοδοτεί την παράξενη σύνδεσή μας μ’ ένα βιβλίο. Αν και τα ιστορικά μυθιστορήματα συνήθως τ’ αποφεύγω, ξέροντας πως θα θυμώσω πολύ με το ανθρώπινο είδος και θα με κάνουν να αισθανθώ άβολα, η Ματωμένη Τζαζ είναι σίγουρα ένα βιβλίο που θέλω να διαβάσω. Έχω αποφασίσει πως πλέον θέλω να διαβάζω και βιβλία που απέφευγα στο παρελθόν, καθώς και να γνωρίσω περισσότερο είδη λογοτεχνίας που είχα μια τάση να προδικάζω πως δε θα μου αρέσουν.  Μετά το κορίτσι που γύρισε πίσω των εκδόσεων Μάτι που διάβασα πρόσφατα, αισθάνομαι πως αυτό είναι το ιδανικό βιβλίο για να συνεχίσω. Δυο μουσικοί της Τζαζ, Παρίσι, Β’ Παγκόσμιος Πόλεμος και βασισμένο σε αληθινά γεγονότα; Ακούγεται σαν την τέλεια συνταγή βιβλίου που θα με κάνει να κλάψω, μα ταυτόχρονα πιστεύω πως είναι μια ιστορία που πρέπει να διαβαστεί. Εύχομαι να μην με απογοητεύσει.






  • Τελευταίο βιβλίο της λίστας είναι το Αιώνια Μάχη της Μαρίας Βρυσανάκη – το οποίο μάλιστα μπορείτε να βρείτε δωρεάν σε ηλεκτρονική μορφή – ,  prequel της σειράς Θεοί και Δαίμονες, που κυκλοφορεί από τις εκδόσεις Λυκόφως. Εδώ και καιρό βλέπω πολλούς Έλληνες bookstagramers και bloggers να διαβάζουν την εν λόγω σειρά, και ρίχνοντας μια ματιά στην περίληψη μου φάνηκε ιδιαίτερα ενδιαφέρουσα. Ξεκίνησα ήδη να το διαβάζω και η ατμόσφαιρα του μου θυμίζει πολύ Vampire Academy, πράγμα που για εμένα μόνο καλό μπορεί να θεωρηθεί μιας και λάτρευα τη σειρά ως έφηβη. Έχω παρατηρήσει πως δε διαβάζω σχεδόν ποτέ βιβλία από Έλληνες συγγραφείς κι αυτό είναι ένα ακόμα πράγμα που θέλω ν’ αλλάξω. Εύχομαι το βιβλίο της Μαρίας να με βοηθήσει να κινηθώ προς αυτή την κατεύθυνση.



Link όπου μπορείτε να βρείτε το βιβλίο : https://mvrisanaki.wixsite.com/maria-vrisanaki


   Αυτό, λοιπόν, ήταν το Φθινοπωρινό μου TBR. Αν έχετε διαβάσει κάποιο από τα παραπάνω βιβλία θα χαρώ πολύ να μου πείτε πως σας φάνηκαν. 

 Θα τα ξαναπούμε σύντομα.



Σχόλια

  1. Τι όμορφο ποστ! 😍
    Για το The Hazel Wood θα περιμένω πως και πως κριτική γιατί πραγματικά έχω ακούσει τα πάντα (και από καλά κ από κακά) Το The Wicked Deep το έχω και εγώ στην λίστα να το διαβάσω! Να κάνουμε συνανάγνωση ;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ' ευχαριστώ πάρα πολύ! :) Το Hazel Wood το τελείωσα χθες και θα αναρτήσω κριτική μέσα στη βδομάδα. Τώρα θέλω να πιάσω το The Wicked Deep, οπότε αν το θέλεις κι εσύ, φυσικά και μπορούμε να κάνουμε συνανάγνωση!!!

      Διαγραφή

Δημοσίευση σχολίου

Recent Posts

Recent Posts Widget

Δημοφιλείς αναρτήσεις