Antigone's bookshelf: read

Το κορίτσι που γύρισε πίσω
Opposition
Origin
Legendary
A Reaper at the Gates
Vicious
Οι μυστικοί πράκτορες του Ολύμπου: Το μήλο της Έριδας
The Mark of Athena
Turtles All the Way Down
Milk and Honey
Very Good Lives: The Fringe Benefits of Failure and the Importance of Imagination
Geekerella
Γράμμα σε έναν νέο ποιητή
A Torch Against the Night
Charlie And The Chocolate Factory
Fangirl
To Kill a Mockingbird
Fight Club 2 #1
Suicide Squad, Volume 1: Kicked in the Teeth
Caraval


Antigone G.'s favorite books »

THE COFFEE BOOKTAG☕



Γεια σας και πάλι! Για μια ακόμη φορά, Αντιγόνη πίσω απ’ την οθόνη. Εύχομαι να είστε όλοι καλά και να απολαμβάνετε όσο περισσότερο μπορείτε αυτή την υπέροχη εποχή. Μιας και βρισκόμαστε στη μέση του Οκτώβρη και ο ζεστός καφές έχει αρχίσει να εδραιώνεται πια στην καθημερινότητα μας, σήμερα είπα να κάνω το The Coffee Booktag. Αποτελείται από 11 κατηγορίες καφέ/ροφημάτων και η κάθε μια από αυτές συνδέεται και με μια ερώτηση που σχετίζεται με βιβλία. Είμαι σίγουρη πως αυτή ήταν η χειρότερη εξήγηση booktag στον κόσμο, αλλά όπως και να ‘χει θα καταλάβετε τι προσπαθούσα να πω στη συνέχεια. Οπότε χωρίς περεταίρω φλυαρία, πάμε να ξεκινήσουμε!


1.      Σκέτος : Ονομάτισε μια σειρά που είναι δύσκολο να βυθιστείς στον κόσμο της αμέσως, αλλά έχει φανατικούς θαυμαστές.

      Ο Άρχοντας των Δαχτυλιδιών.

 Ξέρω πως η γραφή του Τόλκιν μπορεί να είναι δύσκολη και να μην προτιμάται από πολλούς ανθρώπους, μιας και ο συγγραφέας νιώθει την ανάγκη να περιγράψει ακόμα και το πιο μικροσκοπικό φύλλο στο έδαφος ή τον τρόπο με τον οποίο μπλέκονται σχεδόν όλα τα κλαδιά της Μέσης γης μεταξύ τους. Μα πιστέψτε με, αν του δώσετε λίγο χρόνο, θα σας οδηγήσει ίσως στον πιο καλογραμμένο κι ολοκληρωμένο λογοτεχνικό κόσμο που έχει γραφτεί ποτέ και θα σας παρασύρει σε μια μοναδική, επική περιπέτεια με υπέροχους χαρακτήρες που θα σας κρατάνε συντροφιά για πάντα. Ναι, καλά καταλάβατε, είμαι κι εγώ μια από αυτούς φανατικούς θαυμαστές.


2.      Μόκα με άρωμα Μέντας : Ονομάτισε ένα βιβλίο που γίνεται πιο δημοφιλές κατά τη διάρκεια του Χειμώνα ή μιας γιορτινής περιόδου.
      
 Χάρι Πότερ.


    Είμαι σίγουρη πως ήταν το πρώτο πράγμα που ήρθε και στο δικό σου μυαλό, αγαπητέ αναγνώστη. Η ατμόσφαιρα στον Μαγικό κόσμο της Ρόουλινγκ είναι φανταστική! Πραγματικά, ποιος δε θα ήθελε να μεταφερθεί στο Χόγκουαρτς τα Χριστούγεννα, να περπατήσει παρέα με τους αγαπημένους του ήρωες στο χιονισμένο Χόγκσμιντ και να απολαύσει μια βουτυρόμπυρα στα Τρία Σκουπόξυλα; Είναι το απόλυτο όνειρο κάθε βιβλιοφάγου.


3.    Ζεστή σοκολάτα : Ποιο είναι το αγαπημένο σου παιδικό βιβλίο;
    
      Το Χρονικό της Νάρνια.

Παρόλο που δεν μου άρεσαν όλα τα βιβλία της σειράς το ίδιο, θυμάμαι πως λάτρευα το λιοντάρι, η μάγισσα και η ντουλάπα, το άλογο και το αγόρι του και τον Πρίγκιπα Κασπιανό. Επίσης ήμουν ερωτευμένη με τον Πίτερ! Τώρα που το σκέφτομαι, ο Πίτερ ήταν το πρώτο μου book boyfriend. Όπως και να ‘χει είναι μια πολύ όμορφη ιστορία που πιστεύω πως κάθε παιδί πρέπει να διαβάσει.


      4.      Διπλός Εσπρέσσο : Ονομάτισε ένα βιβλίο, που σου κράτησε αμείωτο το ενδιαφέρον από την αρχή ως το τέλος.

The Diviners.

Δεν ξέρω τι άλλο να πω γι’ αυτό το βιβλίο. Έχω κάνει αναλυτική σπόιλερ φρι κριτική στο blog, οπότε μπορείτε να τη βρείτε αν ενδιαφέρεστε. Με λίγα λόγια πρόκειται για ένα τρομερά καλογραμμένο βιβλίο, με φανταστική ατμόσφαιρα που σε μεταφέρει με μεγάλη επιτυχία στη Ν. Υόρκη του 1920. Βρισκόμουν γαντζωμένη επάνω του από την πρώτη σελίδα ως την τελευταία. Είναι ένα από αυτά τα βιβλία που σε κάνουν να τα σκέφτεσαι ακόμη κι όταν δεν τα διαβάζεις, δεν μπορείς να το αφήσεις από τα χέρια σου, μα ταυτόχρονα δεν θέλεις και να τελειώσει. Δεν ξέρω τι άλλο να σου πω για να το διαβάσεις. Trust me, buddy… you need this book in your life.


5.      Starbucks : Ονομάτισε ένα βιβλίο, που βλέπεις παντού.

Red, White and Royal Blue.

Πραγματικά, αισθάνομαι πως βλέπω αυτό το βιβλίο παντού στο ίντερνετ. Μιας και πρόκειται για ένα contemporary βιβλίο δεν ήταν προτεραιότητα για εμένα να το διαβάσω, αλλά οι άψογες κριτικές το έχουν ανεβάσει αρκετά ψηλά στην TBR λίστα μου. Ρίχνοντας του μια γρήγορη ματιά στο Goodreads φαίνετε πολύ ενδιαφέρον και με καλό χιούμορ. Φυσικά και θα σας πω περισσότερα αμέσως μόλις το διαβάσω.
Προς το παρόν αφήνω αυτό εδώ : Τι συμβαίνει όταν ο Πρώτος γιος της Αμερικής ερωτεύεται τον Πρίγκιπα της Ουαλίας;


6.      Εκείνη η χίπστερ καφετέρια : Δώσε ένα shoutout σ’ έναν ανεξάρτητο/indie συγγραφέα.

Δυστυχώς, δεν έχω απάντηση γι’ αυτό. Δεν θυμάμαι να έχω διαβάσει βιβλίο κάποιου indie συγγραφέα, αν και θα το ήθελα. Οποιαδήποτε πρόταση, είναι κάτι παραπάνω από ευπρόσδεκτη.


7.      Ούπς! Καταλάθος μου έφεραν ντεκαφεϊνέ : Ονομάτισε ένα βιβλίο από το οποίο περίμενες περισσότερα.

The Isle of the Lost.

Όντας μεγάλη θαυμάστρια της Disney περίμενα αυτό το βιβλίο να με παρασύρει, αφού η περιγραφή με είχε ενθουσιάσει. Δυστυχώς, όμως, είχα μια πολύ μέτρια αναγνωστική εμπειρία, η οποία με άφησε απόλυτα απογοητευμένη. Θυμάμαι πως βαρέθηκα τρομερά και πως οι χαρακτήρες μου φάνηκαν απίστευτα αδιάφοροι. Εκτός από έναν του οποίου τ’ όνομα δε θυμάμαι καν και νομίζω πως ήταν ο γιος της Κρουέλας Ντε Βιλ; Δεν παίρνω κι όρκο. Φυσικά, εγκατέλειψα τη σειρά καθώς κάθε σπίθα ενθουσιασμού είχε πλέον χαθεί.


8.      Το τέλειο μείγμα : Ονομάτισε ένα βιβλίο ή σειρά που ήταν ταυτόχρονα πικρό και γλυκό, μα απόλυτα ικανοποιητικό.

Ο Πέρσι Τζάκσον και οι Ολύμπιοι.

Θα μπορούσα να γράψω ολόκληρο αφιέρωμα για το πόσο αγαπώ τον Πέρσι Τζάκσον. Είναι σίγουρα μέσα στο Top 5 των αγαπημένων μου σειρών όλων των εποχών και πολλές φορές εύχομαι να μπορούσα να γυρίσω το χρόνο πίσω και να την διαβάσω ξανά για πρώτη φορά. Η γραφή του Rick Riordan είναι η πιο ανάλαφρη, όμορφη και αστεία γραφή που έχω διαβάσει ποτέ και οι φανταστικοί κόσμοι που δημιουργεί, παίρνοντας στοιχεία της μυθολογίας και πλέκοντας τις μυθολογίες του κόσμου μεταξύ τους είναι τόσο απολαυστικοί που στ’ αλήθεια με κάνουν να θέλω να ζήσω μέσα τους. Ο Πέρσι Τζάκσον και οι Ολύμπιοι είναι μια σειρά που μ’ έκανε να γελάσω σαν παιδί, να κλάψω σαν μωρό και να χαμογελάσω σαν ερωτοχτυπημένη έφηβη. Οι χαρακτήρες του Riordan θα με συντροφεύουν μια ζωή και είμαι σίγουρη πως θα ξαναπιάσω τα βιβλία στα χέρια μου κάποια στιγμή. Σίγουρα, πάντως, είναι μια ιστορία που ανυπομονώ να διαβάσω με τη δική μου κόρη. Αν δεν την έχετε διαβάσει ακόμα, σας συνιστώ ανεπιφύλακτα να το κάνετε!


9.      Πράσινο Τσάι : Ονομάτισε ένα βιβλίο ή σειρά που είναι ήσυχα όμορφο.

The Raven Boys.

Δεν ξέρω πως ακριβώς να το περιγράψω, αλλά νιώθω πως η συγκεκριμένη σειρά, είναι πράγματι ήσυχα όμορφη. Είναι όμορφη μέσα στην απλότητα της. Είναι αυτό το βιβλίο που κυλά αργά, αλλά δε σε κάνει να το βαριέσαι γιατί - αν και έχει πολύ ωραία πλοκή – σ’ ενδιαφέρει πολύ περισσότερο η καταπληκτική ατμόσφαιρα που έχει δημιουργήσει η συγγραφέας και οι μοναδικές σχέσεις των ηρώων μεταξύ τους.


10.   Τσάι Μασάλα : Ονομάτισε ένα βιβλίο ή σειρά που σε κάνει να ονειρεύεσαι μακρινά μέρη.

Κάραβαλ.

Δεν θα μπορούσα να μην διαλέξω το Κάραβαλ γι’ αυτή την απάντηση. Καθ’ όλη τη διάρκεια της ανάγνωσης το μυαλό μου ζωγράφιζε με τη βοήθεια της συγγραφέως τις πιο όμορφες εικόνες ενός τόπου τόσο μαγικού, που το μόνο που ήθελα να κάνω ήταν να βυθιστώ μέσα του. Η αισθητική και η ατμόσφαιρα του συγκεκριμένου λογοτεχνικού κόσμου είναι το λιγότερο που μπορώ να πω μαγευτική. Πρόκειται για ένα από τα αγαπημένα μου βιβλία του 2018 – ίσως το αγαπημένο μου – . Έχω γράψει αναλυτική σπόιλερ φρι κριτική και γι’ αυτό οπότε μπορείτε να την τσεκάρετε αν θέλετε περισσότερες πληροφορίες.


11.   Τσάι Earl Grey : Ονομάτισε το αγαπημένο σου βιβλίο κλασικής λογοτεχνίας.

Η Αλίκη στη Χώρα των Θαυμάτων.

Αν και είχα κι άλλες επιλογές στο μυαλό μου, αποφάσισα να διαλέξω την Αλίκη στη Χώρα των Θαυμάτων γιατί είναι ένα από τ’ αγαπημένα μου βιβλία όλων των εποχών και πιστεύω πως είναι ένα κλασικό παραμύθι που πρέπει να διαβαστεί από μικρούς και μεγάλους. Είναι αυτού του είδους το βιβλίο που μπορείς να διαβάζεις κάθε χρόνο και να βρίσκεις κάτι καινούργιο κάθε φορά. Όλα είναι τόσο παράξενα που ο καθένας βλέπει κάτι διαφορετικό! Κάθε χαρακτήρας σηματοδοτεί κάτι διαφορετικό για τον καθένα μας και κάθε κατάσταση μπορεί να ερμηνευθεί διαφορετικά απ’ όλους. Για εμένα πρόκειται για ένα βιβλίο ύμνο στην διαφορετικότητα και την παραξενιά. Μου υπενθυμίζει πάντα πως μπορώ να είμαι αυτό που θέλω εγώ να είμαι, και πως δε με καθορίζουν τα κοινωνικά πρότυπα. Σηματοδοτεί την ελευθερία του να είσαι ο εαυτός σου σ’ έναν κόσμο που πασχίζει να σε βάλει σε καλούπια και κλουβιά.


Αυτές ήταν, λοιπόν, οι απαντήσεις μου για το The Coffee Booktag. Εύχομαι να σας άρεσε και να περάσατε καλά διαβάζοντάς το, γιατί κι εγώ πέρασα καλά απαντώντας τις ερωτήσεις. Δεν θα κάνω ταγκ κάποιον συγκεκριμένα. Αν σας άρεσε τότε μπορείτε να το κάνετε!!! Θα χαρώ πολύ να μου στείλετε τις δικές σας απαντήσεις.

Μέχρι την επόμενη φορά, να περνάτε όμορφα με υπέροχα βιβλία!

Υ.Γ Δεν έχω δημιουργήσει εγώ το συγκεκριμένο ταγκ. Το βρήκα στ’ αγγλικά και το μετέφρασα. Δυστυχώς δεν ξέρω ποιος είναι ο δημιουργός του.





             



Σχόλια

Recent Posts

Recent Posts Widget

Δημοφιλείς αναρτήσεις